Troubleshooting: Unable to Use Yubikey Authentication
    bybit2025-03-07 18:40:30

    Disclaimer: Dit artikel is een voorlopige vertaling in het Nederlands door machinevertaling. Een herziene versie zal later beschikbaar zijn.

     

     

    Als u problemen hebt met het gebruik van uw YubiKey, zijn hier enkele stappen die u kunt nemen om uw probleem op te lossen:

    1. Zorg ervoor dat uw YubiKey goed is aangesloten op een USB-poort van uw computer.

     

    1. Controleer of de applicatie die u gebruikt met de YubiKey goed geconfigureerd is om de YubiKey te herkennen. Als u bijvoorbeeld een YubiKey gebruikt voor verificatie met twee factoren, zorg er dan voor dat de applicatie is geconfigureerd om de YubiKey als geldige verificatiemethode te gebruiken.

     

    1. Probeer de YubiKey op een andere computer of een andere toepassing te gebruiken om te zien of het probleem specifiek is voor uw huidige opstelling.

     

    1. Zorg ervoor dat uw YubiKey up-to-date is met de nieuwste firmware en software.

     

    1. Probeer een andere YubiKey (indien beschikbaar) om te zien of het probleem ligt bij degene die u momenteel gebruikt.

     

    1. Als je nog steeds problemen ondervindt, kun je contact opnemen met Yubico support voor hulp. Zij kunnen meer geavanceerde probleemoplossing bieden en u helpen bepalen of uw YubiKey moet worden vervangen.

     

    Als u er niet in slaagt om in te loggen door het verlies van Yubikey, neem dan contact op met Bybit (powered by SATOS) Customer Support door hier een case in te dienen. Je ontvangt een automatiseringsmail en onze klantenservice neemt binnen 1-3 werkdagen contact met je op. 

     

     

    Was it helpful?
    yesYesyesNo