Je Account Opnieuw Activeren
    bybit2025-04-01 09:13:12

    Bybit (powered by SATOS) biedt nu self-service heractivering aan voor gebruikers die eerder hun account hebben gedeactiveerd. Houdt er rekening mee dat deze optie alleen beschikbaar is voor degenen die hun account zelf hebben gedeactiveerd. Als uw account is geschorst vanwege beveiligingsproblemen, is deze service niet beschikbaar. Bovendien moeten gebruikers die hun account vrijwillig hebben gedeactiveerd 24 uur wachten voordat ze gebruik kunnen maken van de heractivering self-service.



    Hier volgt een stapsgewijze handleiding om uw account te heractiveren.




    Stap 1: Ga naar de Bybit (powered by SATOS) Web of App Login pagina en voer de gegevens van de gedeactiveerde account in. Klik vervolgens op Aanmelden. 

     






    Stap 2: U wordt doorgestuurd naar een pagina waarop staat dat uw account is geblokkeerd. Klik op Request to Unban om verder te gaan. 

     






    Stap 3: Vul de beveiligingsverificatie in en klik op Submit.

     

     

    Als het systeem bepaalt dat uw account een laag veiligheidsrisico vormt, wordt het verzoek om de ban op te heffen verwerkt en kunt u uw gereactiveerde account weer gebruiken. Zodra uw account is gereactiveerd, zal uw account gedurende 24 uur worden beperkt voor opnames (inclusief Crypto Opname en Fiat Opname). 

     

    Als er echter verdachte activiteiten worden gedetecteerd, wordt u doorgestuurd naar een Self-Service Unban pagina. Daar moet u de onderstaande stappen volgen om bepaalde documenten ter beoordeling in te dienen. 






    Stap 4: Op de pagina Self-Service Unban moet u mogelijk de volgende gegevens verstrekken zodat onze klantenservice uw unbanverzoek kan beoordelen en verwerken. De vereiste documenten kunnen verschillen voor verschillende account statussen. Het proces neemt ongeveer 5-7 werkdagen in beslag.

     



    De tabel hieronder laat zien welke informatie op de pagina vereist kan zijn. Het kan enige tijd duren om bepaalde verificaties te verwerken. Ververs uw browser voordat u een document indient als u te lang inactief bent geweest op de pagina. 

     

    Vereiste informatie

    Beschrijving

    1. Contact e-mail

    • Vul uw geregistreerde e-mailadres in. 


    • Zorg ervoor dat het e-mailadres bereikbaar is.


    • Controleer uw spam e-mail als u na zeven (7) werkdagen geen e-mails van Bybit (powered by SATOS) hebt ontvangen over uw heractiveringsverzoek in uw inbox. 

    2. Bewijs van eerdere storting op Bybit (powered by SATOS)

    • Ervan uitgaande dat er een overboeking is gedaan van Beurs A naar Bybit (powered by SATOS), moet u een duidelijke schermopname verkrijgen die aantoont dat u in staat bent om in te loggen op Beurs A en die de details van de overboeking laat zien als geldig bewijs van de vorige storting.


    • De schermopname moet de volgende belangrijke punten laten zien: 

    • In staat om succesvol in te loggen in Beurs A (om uw inloggegevens te beschermen, kunt u de schermopname starten na het typen van de gebruikersnaam en het wachtwoord. Face ID login/SMS-code/2FA-verificatie is aanvaardbaar).

    • Doorverwijzen naar de opnamegeschiedenispagina in Beurs  A.

    • Laat ons alle transfergegevens duidelijk zien. 

    • Klik op de link die u doorverwijst naar de blockchain en toon ons de transactie-informatie op de blockchain. Als Beurs A de link naar de blockchain niet heeft, kunt u deze stap overslaan.


    • Raadpleeg de videobegeleiding hier om de vereisten beter te begrijpen.


    • Zorg ervoor dat uw videobijlage niet groter is dan 50MB. 


    • De geaccepteerde videoformaten voor bijlagen zijn mp4 of mov. 

    3. Upload foto's van ID-documenten voor verificatie

    • Upload een kopie van het identiteitsdocument dat is gebruikt voor uw vorige identiteitsverificatie(s) op Bybit (powered by SATOS).


    • Zorg ervoor dat het hetzelfde document is dat is gebruikt voor uw eerdere identiteitsverificatie(s) op Bybit (powered by SATOS). Als uw paspoort bijvoorbeeld is gebruikt voor uw eerdere verificatie(s), stuur dan een kopie van uw paspoort mee. Andere identiteitsdocumenten zoals een rijbewijs worden niet geaccepteerd.


    • Zorg ervoor dat de gegevens op het identiteitsbewijs en uw gezicht duidelijk op de foto staan.


    • De digitale kopie van het(de) geüploade document(en) of foto('s) moet origineel zijn. Bewerkte of gedrukte versies zijn onaanvaardbaar.


    • Ondersteunde bestandsindelingen zijn JPG, JPEG en PNG. 


    • De maximaal ondersteunde bestandsgrootte is 3MB.

    4. Selfie foto 


    (Houd uw identiteitsbewijs en een handgeschreven briefje bij de hand voor verificatie)

    • Een selfie foto van u met een  handgeschreven briefje en uw originele ID.


    • De notitie moet u specifieke verzoek en de datum bevatten (moet dezelfde zijn als de dag waarop u de selfievideo hebt opgenomen).


    • De notitie moet duidelijk uw verzoek vermelden: Ik wil mijn Bybit (powered by SATOS) account opnieuw activeren. 


    • Uw gelaatstrekken moeten duidelijk zichtbaar zijn.

    5. Selfie video


    (Houd uw identiteitsbewijs en een handgeschreven briefje bij de hand voor verificatie)

    • Een selfie video van u met een handgeschreven briefje en uw originele ID.


    • De notitie moet uw specifieke verzoek en de datum bevatten (moet dezelfde zijn als de dag waarop u de selfievideo hebt opgenomen).


    • De notitie moet duidelijk uw verzoek vermelden: Ik wil mijn Bybit (powered by SATOS) account opnieuw activeren. Het moet handgeschreven zijn en de datum bevatten van de dag waarop u de selfievideo hebt genomen. De datum op het handgeschreven briefje moet overeenkomen met de dag van de selfievideo.


    • Lees vervolgens het bovenstaande bericht voor in het Engels (of in uw moedertaal als Engels niet mogelijk is)


    • Upload duidelijke foto's van ID-documenten met zichtbare gelaatstrekken.


    • Uw gelaatstrekken moeten duidelijk zichtbaar zijn.



    Nadat u de gegevens hebt ingevuld, kunt u doorgaan met het indienen van uw aanvraag. Onze Klantenservice zal uw verzoek beoordelen en contact met u opnemen via het geregistreerde of contacteerbare e-mailadres dat u hebt opgegeven. Het proces neemt ongeveer 5-7 werkdagen in beslag.

     

    Zodra uw account is gereactiveerd, zal uw account gedurende 24 uur worden beperkt in het opnemen (inclusief Crypto Opname en Fiat Opname).

     

    Was it helpful?
    yesYesyesNo