
Disclaimer: Dit artikel is een voorlopige vertaling in het Nederlands door machinevertaling. Een herziene versie zal later beschikbaar zijn.
Bybit (powered by SATOS) biedt nu self-service appeal ondersteuning voor gebruikers die restituties hebben ontvangen van een ander exchange platform en het terugbetaalde bedrag willen bijschrijven op hun Bybit (powered by SATOS) financiering account.
Voordat je begint met het inroepen van een terugbetaling is het cruciaal om de aard van je situatie te begrijpen. Een terugbetaling van een opname gebeurt normaal gesproken wanneer handelaren een opname maken van Bybit (powered by SATOS) naar een andere exchange, maar een andere exchange de storting weigert en het bedrag terugstort naar Bybit (powered by SATOS) vanwege verschillende redenen, zoals een ongeldige tag/memo storting, of vanwege het feit dat de gestorte token niet wordt ondersteund.
Als je opname status op Bybit (powered by SATOS) Successfully Transferred laat zien, maar niet is gestort in jouw wallet op de ontvangende exchange, dan kun je de opname TXID doorgeven aan het Customer Support team van het desbetreffende exchange. De details van de opname TXID kun je vinden op je Financiering Account geschiedenis → Opnemen.
Zodra je hebt bevestigd dat de ontvangende exchange de storting aan Bybit (powered by SATOS) heeft terugbetaald, vraag je alle details over de terugbetaling op bij het betreffende exchange/platform. Je kunt dan de volgende richtlijnen raadplegen om een self-service appeal in te dienen voor je crypto storting op Bybit (powered by SATOS).
- Hoe dien ik een verzoek tot terugbetaling in
- Mijn verzoek wordt afgewezen
Hoe dien ik een verzoek tot terugbetaling in
Stap 1: Ga naar de linkerbovenhoek en zoek naar Hulpcentrum → Selecteer Cryptostorting niet gecrediteerd, en je wordt doorgestuurd naar de Self-Service pagina.
Als u de Bybit (powered by SATOS) App gebruikt, tikt u op Meer op de homepage en tikt u op Hulpcentrum.
Stap 2: Selecteer de reden waarom je storting niet is aangekomen: Terugbetaling van een extern platform.
Stap 3: Vul de gegevens van de terugbetaalde borg in
-
Munt: Naam van de munt die je hebt gestort
-
Type ketting: Blockchain netwerk van de munt die je hebt gestort
-
Details van je terugtrekking uit Bybit (powered by SATOS) - De details vind je hier.
-
Opnamebedrag (exclusief kosten)
-
Adres voor intrekken
-
Opname TxID/TxHash
-
d. Details van terugbetaling van externe beurs naar Bybit (powered by SATOS): De details kunnen worden opgevraagd bij de externe beurs
-
Restitutiebedrag
-
Terugbetaling TxID/TxHash
Opmerkingen:
-
Voer de TXID van de opname (From Bybit (powered by SATOS)) niet in het veld restitutie TXID in.
-
Zorg ervoor dat je het juiste restitutiebedrag invoert. Je kunt het juiste restitutiebedrag controleren met een blockchain verkenner.
-
Als je opname succesvol was, maar je hebt het geld niet ontvangen en je hebt geen "Refund TXID", neem dan contact op met het platform van bestemming voor verdere hulp.
-
De self-service-aanmelding is alleen van toepassing als de betreffende beurs of het platform de restitutie succesvol heeft verwerkt.
Stap 4: Upload een duidelijke schermopname om te verifiëren dat de terugbetaling/retouroverdracht heeft plaatsgevonden van het externe uitwisselingsplatform naar Bybit (powered by SATOS). De opname moet de volgende belangrijke punten benadrukken.
Opmerking: Als je de benodigde informatie niet verstrekt, kan je beroep worden afgewezen.
-
Inloggen op extern uitwisselingsplatform: In staat om succesvol in te loggen op een extern uitwisselingsplatform.
Om je inloggegevens te beschermen kun je overwegen om eerst je gebruikersnaam en wachtwoord in te typen voordat je de schermopname start. Een face ID login/ SMS code/Google 2FA verificatie zijn allemaal acceptabel.
-
Storting/terugbetaling record pagina: Doorverwijzen naar de deposit/refund record pagina van het exchange platform.
-
Toon de details van de Bybit (powered by SATOS) opname: Laat ons de gerelateerde Bybit (powered by SATOS) withdrawal details en alle deposit/refund transfer details zien. De details moeten het bedrag, het munttype, de datum en tijd van de overdracht en de ingevulde TXID (Transaction hash) bevatten.
-
Volledige restitutie TXID tonen of doorsturen naar blockchain: In het geval dat het externe uitwisselingsplatform geenow volledige restitutie TXID in de geschiedenispagina shopt, maar een link doorverwijst naar de blockchain, klik dan op de link en laat ons de informatie op de blockchain zien.
Als je de restitutie TXID alleen hebt verkregen door overleg met het externe uitwisselingsplatform (zoals de chatgeschiedenis van de klantenservice, restitutie gegevens via e-mail of sms, of via een zelfbedienings applicatie), neem dan het gespreksverslag op in de video-opname.
Tips:
-
Ondersteunde bestandsgrootte: Minder dan 50MB
-
Ondersteunde formaten: MP4 en MOV
-
Handleiding voor schermopname: Raadpleeg deze FAQ
Stap 5: Klik op Submit zodra alle informatie en de video-opname zijn ingevuld, en onze relevante afdeling zal je beroep beoordelen. Je ontvangt binnen 1-3 werkdagen een automatische e-mails als je beroep de beoordeling heeft doorstaan.
Je kunt de status van je beroep ook bekijken op de pagina Eerdere beroepen.
Zodra de restitutie is goedgekeurd, worden de munten bijgeschreven op je Funding Account. Transactie Records kunnen worden gecontroleerd op Funding Account History → All Transactions met een Transfer in beschrijving.
Als je langer dan 3 werkdagen geen resultaat hebt ontvangen, stuur dan het verzoek hier. Onze toegewijde klantenservice neemt zo snel mogelijk contact met je op.
Mijn verzoek wordt afgewezen
Als je herstel aanvraag wordt afgewezen, kan er aanvullende informatie nodig zijn om de beroepsprocedure af te ronden. Volg de onderstaande stappen om de ontbrekende gegevens aan ons team door te geven.
Stap 1: Ga naar de pagina Beroep in het verleden en klik op "Geef meer informatie".
Stap 2: Je wordt gevraagd om opnieuw een video in te sturen met de gevraagde informatie. De betreffende oplossing kun je vinden als je met je muis over het vraagteken pictogram beweegt.
Je kunt ook alle afwijzing, details en oplossingen hieronder bekijken.
Soorten |
Oplossingen |
Ontbrekende aanmeldstap |
Log uit op Exchange A, en laat ons je inlog-stap zien in de video-opname. Een face ID login/ SMS code/Google 2FA verificatie zijn allemaal acceptabel. Om je inloggegevens te beschermen kun je overwegen om eerst je gebruikersnaam en wachtwoord in te typen voordat je de schermopname start. |
Ontbrekende omleiding naar blockchain stap |
Klik op de link in Exchange A om door te gaan naar de blockchain en alle transactiedetails te tonen (bedrag, muntsoort, overdrachtsdatum en -tijd en volledige TXID). Als de link niet beschikbaar is, antwoord dan "geen link in blockchain". |
Alle stappen moeten in één video worden uitgevoerd |
Toon alle stappen volgens de instructies zonder bijsnijden of bewerken in EEN video. |
Nieuwe storting moet van hetzelfde type token zijn als de vorige storting. |
Als je vorige transactie bijvoorbeeld in BTC is gedaan, zorg er dan voor dat je nieuwe storting ook in BTC is (hetzelfde type token als de vorige storting). |
Geen volledige TXID |
Klik op de blockchain omleiding link of kopieer en plak de TXID in de opmerking om de volledige TXID weer te geven. |
Geen IP Schermafbeelding |
Klik en bezoek https://www.whatismyip-address.com/?check. Vernieuw je pagina als je eenmaal binnen bent. (Windows = Shift + F5, Mac = ⌘ + Shift + r) |
Geen nieuwe storting |
Maak eerst een nieuwe storting en toon zowel eerdere als nieuwe transacties met alle details op de opname pagina van Exchange A. |
Geen eerdere storting |
Laat naast de nieuwe stortingsgegevens ook de gegevens van je vorige storting zien in dezelfde video. |
Geen retour TXID |
Volg de instructies en laat ons de volledige retour TXID zien door in de blockchain omleiding link te klikken als Exchange A alleen een link geeft. Als de TXID alleen is verkregen door communicatie met Exchange A, zoals een chatgeschiedenis met hun klantenservice, restitutie gegevens die via e-mail of SMS zijn verstrekt, of via een self-service applicatie, geef ons dan het verslag van het gesprek. |
Transactiegegevens komen niet overeen |
Geef de juiste transactiegegevens op van je vorige storting op Bybit (powered by SATOS) vanaf Exchange A. |
Video Vervaging |
Upload een nieuwe HD-video opnieuw en zorg ervoor dat alle details duidelijk zichtbaar zijn. |
Video Gehakt |
Laat ons alsjeblieft een volledige en vloeiende video zien met alle stappen volgens de instructies, zonder bijsnijden of bewerken. |
De video-opname moet afkomstig zijn van het opname platform |
Als je bijvoorbeeld een opname hebt gedaan van Exchange A naar Bybit (powered by SATOS), log dan in op Exchange A en laat ons de opnamegegevens zien. |
Ontbrekende pagina met intrekking geschiedenis |
Log in op Exchange A en ga naar de pagina Withdrawal History om de relevante transactiegegevens weer te geven (volledige TXID, datum en tijd, en bedrag). |
Verkeerde uitwisseling |
Als je bijvoorbeeld BTC hebt overgeboekt van Exchange A naar Bybit (powered by SATOS), log dan in op Exchange A en laat ons de opnamegegevens zien. |
Stap 3: Zodra je een nieuwe video hebt ingediend, zal het betreffende team je informatie bekijken en binnen de komende 3 werkdagen contact met je opnemen.
Opmerking: Je beroepsaanvraag wordt door het systeem gesloten als we je nieuwe inzending niet binnen de komende 72 uur hebben ontvangen. Als het beroep gesloten is, moet je een nieuwe beroepsaanvraag indienen als je de zaak wilt heropenen. Het proces voor het opnieuw indienen is hetzelfde als de stappen die hierboven zijn genoemd.

