Risicowaarschuwing
Waarom heb ik een pop-upbericht met een risicowaarschuwing ontvangen?
De pop-up met een risicowaarschuwing is een veiligheidsmaatregel om je account te beschermen tegen mogelijke digitale bedreigingen. De pop-up kan worden getriggerd wanneer het systeem veiligheidsrisico's of ongebruikelijke activiteiten op je account of transacties detecteert.
Het herhaaldelijk ontvangen van de risicowaarschuwing geeft aan dat verder onderzoek nodig is om de veiligheid en integriteit van je account te waarborgen. Deze standaard voorzorgsmaatregel wordt genomen om je te beschermen tegen mogelijke bedreigingen. Daarom raden we je aan om het gevraagde document ter beoordeling aan ons team voor te leggen.
Hoe kan ik voorkomen dat mijn account een risicowaarschuwing krijgt?
Hier volgen enkele suggesties om je account te beveiligen en verdere risicowaarschuwingen te voorkomen:
-
Voer transacties uit in een veilige omgeving: Zorg ervoor dat je handelt in een veilige en private omgeving om te voorkomen dat anderen toegang krijgen tot je gevoelige informatie of deze stelen.
-
Houd je wachtwoorden privé: Deel nooit het wachtwoord van je account of andere gevoelige informatie met iemand. Dit is essentieel om je account te beveiligen en ongeautoriseerde toegang te voorkomen.
-
Gebruik geen betalingen van derden: Gebruik alleen je eigen creditcard of de betaalmethoden die overeenkomen met je identiteitsverificatie op Bybit (powered by SATOS).
-
Zorg ervoor dat je saldo beschikbaar hebt: Zorg ervoor dat je voldoende saldo op je account hebt voor betalingen of on-platform transacties.
-
Zorg voor goed handelsgedrag: Zorg ervoor dat je je houdt aan onze gebruikersvoorwaarden en best practices voor veilig en verantwoordelijk handelen. Vermijd ongebruikelijke of risicovolle handelspatronen die risicowaarschuwingen kunnen triggeren.
Ga voor meer informatie naar ons helpcentrum om de betreffende algemene voorwaarden te bekijken.
Wat moet ik doen als ik een bericht ontvang waarin om meer informatie wordt gevraagd of een pop-upbericht met een risicowaarschuwing?
Als je een bericht ontvangt waarin je om meer informatie wordt gevraagd of als je een pop-upvenster met een risicowaarschuwing tegenkomt, klik je op Indienen. Je wordt doorgestuurd naar een pagina waar je de gevraagde documenten kunt indienen. Je kunt de indieningstickets ook vinden in de Ondersteuningshub.
Houd er rekening mee dat de gevraagde documenten per persoon kunnen verschillen. Je kunt onder de beschrijving van het document op Voorbeelddefinities klikken om meer te weten te komen over de vereisten.
Documentindiening gerelateerd
Ik heb zowel een e-mail als een pushmelding ontvangen met een verzoek om aanvullende informatie. Waar kan ik de portal vinden voor het indienen van de gevraagde documenten?
Naast via de directe link in de meldingskanalen, kun je de Ondersteuningshub-indieningsportal ook vinden als je de live chat opent.
Op de App |
Op de Website |
|
|
Waarom werd ik gevraagd om documenten vooraf in te dienen, hoewel ik de limiet nog niet heb bereikt?
We hebben een verzamelpunt ontworpen waar je de vereiste documenten vooraf kunt indienen. Deze functie helpt vertragingen in overboekingen of andere gevolgen voor je transactieproces als gevolg van vereisten van derden, zoals serviceproviders of bankprocedures, te voorkomen. We raden je aan om relevante documenten vooraf in te dienen met behulp van het indieningsportaal via de Kopen met één klik of Eurostortingspagina → Gebruikerscentrum → Vooraf indienen.
Op de App |
Op de Website |
Eenmaal ingediend, zal het systeem je automatisch helpen bij het indienen van deze documenten wanneer dat nodig is, zodat je transacties zo min mogelijk worden verstoord.
Zal het vooraf indienen van documenten ervoor zorgen dat het in de toekomst minder vaak nodig is om ze opnieuw in te dienen?
In sommige gevallen kan het vooraf indienen van documenten ervoor zorgen dat je in de toekomst minder informatie hoeft te verstrekken, maar het betekent niet noodzakelijk dat je nooit meer documenten hoeft te overleggen. Elk document heeft een geldigheidstermijn. Raadpleeg de onderstaande tabel voor de geldigheidsperiode van elk document.
Materiaalsoorten |
Geldige periode (dagen) |
Bewijs van vermogen |
30 |
Selfie met paspoort/ID-kaart in de hand |
90 |
Gewone selfie |
90 |
Bankafschrift |
90 |
Creditcardrekening |
90 |
Kopie paspoort/ID-kaart |
90 |
Bewijs van eigendom van creditcard |
90 |
Bewijs van verblijf (binnen 3 maanden) |
90 |
Rekeningoverzicht |
90 |
Bewijs van eigendom van depositorekening |
Permanent |
Als ik een van de gegevens in scenario A (Kopen met één klik, geldstorting, geldopname en Bybit Card) heb opgegeven, kan dit dan in een ander scenario worden gebruikt?
Ja, zolang het document geldig is, kan het in meerdere scenario's worden gebruikt. Je kunt de onderstaande tabel raadplegen om te zien welke soorten materialen in elk scenario kunnen worden gebruikt.
Materiaalsoorten |
Toepasselijke scenario's | |||
Kopen met één klik |
Geldstorting |
Geldopname |
Bybit Card | |
Bewijs van vermogen |
✓ |
✓ |
X |
✕ |
Selfie met paspoort/ID-kaart in de hand |
✓ |
✓ |
✓ |
✓ |
Gewone selfie |
✓ |
✓ |
✓ |
✓ |
Bankafschrift |
✓ |
✓ |
✓ |
✕ |
Creditcardrekening |
✓ |
✓ |
✕ |
✕ |
Kopie paspoort/ID-kaart |
✓ |
✓ |
✕ |
✕ |
Bewijs van eigendom van creditcard |
✓ |
✕ |
✕ |
✕ |
Bewijs van verblijf (binnen 3 maanden) |
✕ |
✓ |
✕ |
✕ |
Accountsaldo |
✕ |
✓ |
✕ |
✕ |
Accountbewijs |
✕ |
✓ |
✓ |
✕ |
Wat is de geaccepteerde documentindeling?
-
We ondersteunen alleen PNG-, PDF-, JPG- en JPEG-bestandsindelingen die niet groter zijn dan 10 MB.
-
We kunnen maximaal vijf (5) documenten per aanvraag accepteren.
Wanneer kan ik een resultaat verwachten?
Nadat je de gevraagde documenten hebt ingediend, zal het betreffende team je zaak binnen 48 uur bekijken. Je ontvangt de uitslag via je geregistreerde e-mailadres.