Bybit heeft nieuwe account beveiligingsfuncties geïntegreerd in uw account. U kunt nu uw account wijzigingsverzoeken indienen vanaf de aanmeldingspagina.
Stap 1: Log in op uw account via Bybit's App. Voer hiervoor je geregistreerde e-mailadres of mobiele nummer en je inlog wachtwoord in.
Opmerking: Als je je wachtwoord bent vergeten, volg dan deze handleiding om het opnieuw in te stellen. De selfservice functie blijft beschikbaar tijdens het resetten van het wachtwoord.
Stap 2: Na het invoeren van de juiste informatie verschijnt er een pop-up voor beveiligingsverificatie. Als u de toegang tot uw e-mailadres, telefoonnummer of Google Authenticator definitief bent kwijtgeraakt, klikt u op Problemen met verificatie.
Stap 3: Selecteer de beveiligingsoptie die u opnieuw wilt instellen.
a) Google Authenticator loskoppelen: Selecteer de optie Google Authenticator werkt niet. Ik wil het graag resetten. Voer vervolgens de juiste e-mail verificatiecode en/of sms-verificatiecode in die u is toegestuurd.
b) Mobiel nummer wijzigen: Selecteer de optie Verificatie van het mobiele nummer via (uw geregistreerde mobiele nummer) werkt niet. Ik wil graag mijn mobiele nummer wijzigen Voer een nieuw mobiel nummer in voor je aanvraag.
-
Voer het nieuwe mobiele nummer in en klik op Verzend verificatiecode/Vraag code aan. Verifieer het nieuwe mobiele nummer met de juiste SMS-verificatiecode die naar je nieuwe mobiele nummer is gestuurd. Raadpleeg Problemen oplossen: SMS-verificatiecode niet ontvangen als u de SMS-verificatiecode niet hebt ontvangen.
Opmerking: Het nieuwe mobiele nummer mag niet eerder geregistreerd zijn op het Bybit platform.
c) E-mailadres wijzigen: Selecteer de optie E-mail verificatie via (je geregistreerde e-mailadres) werkt niet. Ik wil mijn e-mailadres wijzigen.
-
Voer een nieuw e-mailadres in en klik op Verzend verificatiecode/Vraag code. Controleer het nieuwe e-mailadres met de juiste e-mail verificatiecode die naar de inbox van je nieuwe e-mailadres is verzonden. Raadpleeg Problemen oplossen: E-mailverificatiecode niet ontvangen als u de e-mail verificatie code niet hebt ontvangen.
Opmerking: Het nieuwe e-mailadres mag niet eerder geregistreerd zijn op het Bybit platform.
Stap 4: Voor de veiligheid en verificatie van uw account moet u een extra veiligheidsverificatie uitvoeren. Dit kan betekenen dat je een andere verificatiecode moet invoeren (e-mail verificatiecode/SMS-verificatiecode/Google Authenticator-code) of dat je gezicht verificatie moet voltooien.
Stap 5: U ontvangt een pop-upbericht met de volgende tekst:
-
De indiening is voltooid. Het klantenserviceteam beoordeelt dit binnen 1-3 werkdagen of de beveiligingsinstellingen van de account met succes zijn gewijzigd/verwijderd.
Als je nog steeds problemen hebt met het wijzigen van de beveiligingsgegevens van je account, volg dan de relevante instructies in de onderstaande gidsen:
Je kunt ook een verzoek indienen bij onze Klantenservice via dit formulier.