Onderwerpen
    Veelvoorkomende redenen voor niet succesvolle opname verzoeken
    bybit2024-12-20 08:44:16

    Hier zijn enkele veel voorkomende redenen waarom opname verzoeken niet succesvol zijn.

     

     

    1. Vergrendelde stortingen
    2. Activa vergrendeld op het Buy Crypto Platform
    3. Verkeerd adres opgegeven
    4. Geen Tag/Memo toegevoegd
    5. 24 Uur opname beperking
    6. Opname limiet overschreden
    7. Opname bedrag overschrijdt beschikbaar saldo
    8. Opname bedrag minder dan minimum vereiste
    9. Opname beperking

     

     

     

     

     

    1. Vergrendelde stortingen

    Nadat stortingen zijn toegevoegd aan je beschikbare saldo, gaan ze een korte opname bevriezing periode in waarin vergrendelde USD-equivalente stortingen niet kunnen worden opgenomen of overgeboekt naar je Funding Account, totdat het vereiste aantal blockchain bevestigingen is bereikt om de opname te deblokkeren. Je ziet een pop-up melding van de vergrendelde stortingen, zoals in de afbeelding hieronder.
     

    image.png

     

    Het vereiste aantal blockchain bevestigingen varieert voor verschillende blockchains. Je kunt het storting venster raadplegen voor het vereiste aantal blockchain bevestigingen voor elke token.

     

    image.png  

    Om de vergrendelde tegoeden te controleren en het uitstaande aantal bevestigingen dat nodig is om de opname te deblokkeren, kun je gaan naar Geschiedenis FinancieringsaccountStortingen.

     

    image.png

     

     

     

     

     

    2. Activa vergrendeld op Buy Crypto Platform

    In het geval dat er risico's of afwijkingen worden gedetecteerd in je account, worden de aangekochte activa via Buy Crypto tijdelijk vergrendeld voor opname. Je ziet de pop-up melding hieronder als je tegoeden zijn vergrendeld op het Buy Crypto platform.

     

    image.png

     

    Om te controleren wanneer een gekocht activum kan worden vrijgegeven voor opname, kun je naar Geschiedenis FinancieringsaccountKopen met 1 Klik gaan.

     

    image.png

     

     

     

     

     

    3. Verkeerd adres opgegeven

    Als het opgegeven adres niet overeenkomt met het geselecteerde chain type, kun je het opnameverzoek niet indienen. Controleer of de geselecteerde blockchain of het opgegeven wallet adres correct is. Als je hier niet zeker van bent, neem dan contact op met de ontvanger om het adres van het wallet en het type blockchain te bevestigen.

     

    image.png

     

     

     

     

     

    4. Geen Tag/Memo toegevoegd

    Het is een vereiste om een tag/memo bij te voegen als het netwerk dat je hebt geselecteerd (bijv. XRP, EOS) een tag of memo ondersteunt. Als het systeem detecteert dat het opgegeven adres een Tag/Memo vereist, moet je de Tag/Memo van de bestemming invoeren voordat het opname verzoek kan worden ingediend. Zorg ervoor dat de Tag/Memo correct is ingevuld, anders zal de storting niet op uw account worden bijgeschreven.
     

    image.png

     

     

     

     

     

    5. 24 Uur Opname beperking

    Omwille van de veiligheid van je account en activa zullen de volgende acties leiden tot een opname beperking van 24 uur: 

     

    1. Het wachtwoord van je account wijzigen of opnieuw instellen

    2. Je geregistreerde mobiele nummer wijzigen

    3. Je e-mailadres wijzigen of uitschakelen

    4. De functie Opname slot nieuw adres activeren of uitschakelen op je account 

    5. Google Authenticator uitschakelen of resetten

    6. Je wachtwoord voor fondsen wijzigen of uitschakelen

    7. Je KYC identiteit overdragen naar een andere account

    8. Je account zelf heractiveren

    9. Je Passkeys verwijderen

     

    Houd er rekening mee dat acties die worden beschouwd als geld opnames Crypto On-Chain geldopnames, interne overboekingen, fiat geldopnames en Bybit Card transacties omvatten. Je kunt je herroepingsverzoek pas indienen nadat de beperking is opgeheven. 

     
     
     
     
     

    6. Opnamelimiet overschreden

    Bybit legt als volgt een opname limiet op, gebaseerd op het KYC niveau van de gebruiker. Je moet het respectieve niveau van identiteitsverificatie (KYC) voltooien, afhankelijk van je opname bedrag.  

     

    KYC niveau

    Geen identiteitsverificatie 

    Standaard identiteitscontrole

    Geavanceerde identiteitsverificatie

    Dagelijkse opnamelimiet*

    ≤ 20K USDT

    ≤ 1M USDT

    ≤ 2M USDT

    Maandelijkse opnamelimiet**

    100K USDT 

    Geen limiet

    Geen limiet

     

    *Dagelijkse opname limiet bijgewerkt elke 12AM (middernacht) UTC

    **Maandelijkse opname limiet wordt gereset om 12AM (middernacht) UTC op de eerste dag van elke maand.

     

    Opmerking: Alle token opname limieten volgen de USDT-equivalente waarde.

     

    Raadpleeg voor meer informatie:

     

     

     

     

     

    7. Opname bedrag overschrijdt beschikbaar saldo

    Houd er rekening mee dat je alleen je beschikbare saldo op je Funding Account kunt opnemen. Als het opgenomen bedrag lager is dan je hebt aangevraagd, kan dat de volgende oorzaken hebben: 

    • Je bezittingen worden bezet door actieve orders. Je kunt je actieve bestelling annuleren en overschrijven naar je spot account om het bedrag op te nemen. 

    • Bonussen kunnen niet worden opgenomen.

     

     

     

     

     

    8. Opname bedrag minder dan minimum vereiste

    Om een opname te kunnen doen, moet het opname bedrag voldoen aan het minimale opname bedrag. Je kunt het minimale opname bedrag controleren in het opname venster nadat het blockchain type is geselecteerd.

     

     

     

     

     

     

    9. Opname beperking

    De opname wordt tijdelijk opgeschort vanwege onderhoud aan de wallet of een netwerk upgrade. Je kunt andere netwerken selecteren om je tegoeden op te nemen. Je kunt het ook later opnieuw proberen en een alert instellen zodat je op de hoogte wordt gebracht wanneer de service wordt hervat. 

     

    Was it helpful?
    yesYesyesNo