
Zijn er opnamelimieten op het Bybit (powered by SATOS) platform?
Ja, die zijn er. Raadpleeg de onderstaande tabel voor meer informatie.
VIP-niveau |
Niet-identiteitsverificatie |
Standaard identiteitsverificatie |
Geavanceerde identiteitsverificatie |
Zakelijke verificatie |
VIP 0 |
Limiet voor dagelijkse opname ≤ 20K USD
Limiet voor maandelijkse opname ≤ 100K USD |
Limiet voor dagelijkse opname ≤ 1M USD |
Limiet voor dagelijkse opname ≤ 2M USD |
Limiet voor dagelijkse opname ≤ 4M USD |
VIP 1 |
Limiet voor dagelijkse opname ≤ 6M USD | |||
VIP 2 | ||||
VIP 3 | ||||
VIP 4 |
Limiet voor dagelijkse opname ≤ 8M USD | |||
VIP 5 |
Limiet voor dagelijkse opname ≤ 10M USD | |||
Hoogste VIP |
Limiet voor dagelijkse opname ≤ 12M USD | |||
Pro 1 |
Limiet voor dagelijkse opname ≤ 12M USD | |||
Pro 2 |
Limiet voor dagelijkse opname ≤ 15M USD | |||
Pro 3 |
Limiet voor dagelijkse opname ≤ 20M USD | |||
Pro 4 |
Limiet voor dagelijkse opname ≤ 25M USD | |||
Pro 5 |
Limiet voor dagelijkse opname ≤ 30M USD | |||
Pro 6 |
- De dagelijkse opnamelimiet wordt elke 12AM (middernacht) UTC bijgewerkt.
- De maandelijkse opnamelimiet wordt gereset om 12AM (middernacht) UTC op de eerste dag van elke maand.
- Er is geen maandelijkse opnamelimiet voor gebruikers die identiteitsverificatie hebben voltooid.
Alle limieten voor het opnemen van tokens volgen de USD-equivalente waarde. Ga voor meer informatie over KYC naar deze pagina. Neem voor speciale verzoeken contact op met onze live chat klantenservice.
Kan ik mijn opnamelimiet wijzigen?
Ja, kijk op dit artikel voor meer informatie. Houd er rekening mee dat je opnamelimiet afhankelijk is van je VIP en KYC niveau.
Waarom kan ik geen opneembaar saldo zien als ik tegoeden heb op het EARN account?
Alle opnames kunnen alleen worden gedaan via je Financierinsaccount. Zorg ervoor dat het geld naar een van dit account wordt overgemaakt voordat je geld opneemt. Ga voor meer informatie naar Hoe dien ik een opname verzoek in?
Wanneer verwerkt Bybit (powered by SATOS) opnameverzoeken?
Directe opname kan tot 15 minuten duren om te verwerken. Houd er echter rekening mee dat het verwerken van opnames langer kan duren als het netwerk overbelast is.
Waarom kan ik met mijn account geen geld opnemen?
Omwille van de veiligheid van je account, wijzen we je erop dat de volgende acties zullen leiden tot opname restricties gedurende 24 uur:
1. Het wachtwoord van je account wijzigen of opnieuw instellen
2. Je geregistreerde mobiele nummer wijzigen
3. Je e-mailadres wijzigen of uitschakelen
4. De functie Nieuw adres opname slot activeren of uitschakelen op je account
5. Google Authenticator uitschakelen of resetten
6. Het Financieringswachtwoord wijzigen of uitschakelen
7. Je KYC-identiteit overdragen naar een ander account
8. Je account zelf heractiveren
9. Je Passkeys verwijderen
Houd er rekening mee dat dit geld opname, Crypto On-Chain opname, interne overboekingen, Fiat geld opname en Bybit (powered by SATOS) Card transacties omvatten. Raadpleeg voor meer informatie Veelvoorkomende redenen voor niet-succesvolle opname verzoeken.
Hoe kan ik controleren welke crypto's kunnen worden opgenomen bij Bybit (powered by SATOS) en welke opnames zijn opgeschort?
Je kunt de real-time status van alle bijgewerkte tokens/chains die Bybit (powered by SATOS) ondersteunt voor storting en opname hier controleren.
Ik wil een opname maken, maar de service voor deze token/blockchain is momenteel opgeschort. Hoe kan ik een melding krijgen wanneer deze specifieke token/blockchain is hervat?
Je kunt nu automatische waarschuwingen instellen op de opname pagina door het token en blockchain type van je keuze te selecteren en te klikken op Waarschuwing instellen.
Je kunt ook naar de Storten/Opname status pagina gaan en zoeken naar het token en de blockchain. De knop Waarschuwing instellen wordt zichtbaar naast de storten status "Opgeschort".
Is er een minimumbedrag voor opname? Wat zijn de opnamekosten?
Ja, die is er. Je kunt het minimale opnamebedrag en de opnamekosten van elke token en de relevante blockchain raadplegen op de Crypto Storten/Opname Status pagina. Deze informatie verschijnt ook in het opname venster nadat je het token en blockchain hebt geselecteerd.
Zijn de opnamekosten al inbegrepen bij het bedrag dat ik heb opgegeven?
Standaard worden de opnamekosten afgetrokken van het aangegeven opnamebedrag. Het is echter mogelijk om deze instelling te wijzigen door te klikken op Instellen en de gewenste methode te selecteren.
Opmerking: Als je de methode "Wijzigen van kosten opname bedrag" selecteert, klik dan op de knop Alles als je het hele op te nemen bedrag wilt opnemen. Als je echter de methode "Opgenomen bedrag ingevoerd = Ontvangen bedrag" hebt geselecteerd, moet je het bedrag aanpassen door de opnamekosten in mindering te brengen, want als je op de knop Alles klikt, krijg je de foutmelding "Het opgenomen bedrag plus de kosten overschrijden je saldo.".
Moet ik opnamekosten betalen voor Interne overschrijving?
Nee, er worden geen opnamekosten in rekening gebracht voor Interne overschrijving. Raadpleeg Hoe kan ik opnemen via een Interne overschrijving voor meer informatie.
Hoe kan ik de status van mijn opname controleren?
Je kunt je opnamestatus en gegevens controleren op Financieringsaccount geschiedenis → Opname.
Hoe krijg ik de TXID (Transaction Hash) van mijn opname?
Je kunt de TXID vinden op de pagina Financieringsaccount → Opname en klik dan op de details om je opname adres en TXID te controleren.
Ik zie dat de opnamestatus voltooid, maar waarom heb ik het niet ontvangen op de wallet van het ontvangende adres?
Neem contact op met de klantenservice van de ontvangende wallet of exchange en geef hen de TXID van het betreffende transactie.
Als je tegoeden om bepaalde redenen zijn terugbetaald aan Bybit (powered by SATOS), dien dan een case in via dit formulier en geef ons de details van de transactie. Onze klantenservice neemt zo snel mogelijk contact met je op via e-mail.
Waarom zie ik een risico waarschuwingsvenster wanneer ik mijn opname verzend?
Dit gebeurt wanneer het systeem een potentieel veiligheidsrisico voor het opnameadres detecteert. In dergelijke gevallen raden we je sterk aan om een alternatief opname adres te gebruiken.
Als je toch door wilt gaan met hetzelfde adres, kan het opname verzoek worden afgewezen als het adres als risicovol wordt beschouwd. Er kan een opnamebeperking voor je account gelden totdat, indien nodig, aanvullende verificatie documenten via e-mail worden aangeleverd.
Waarom zijn de opnamekosten bij Bybit (powered by SATOS) relatief hoger vergeleken met andere platforms?
Bybit (powered by SATOS) rekent een vaste vergoeding voor alle opnames en past de batch transfer miner vergoeding dynamisch aan naar een hoger niveau om ervoor te zorgen dat opnames sneller worden bevestigd op de blockchain.
Kunnen handelaren hun eigen opnamekosten vaststellen op Bybit (powered by SATOS)?
Op dit moment niet. Bybit (powered by SATOS) overweegt echter om deze optie in de toekomst mogelijk te maken voor handelaren om hun eigen opnamekosten te bepalen.
Wat betekenen de verschillende statussen in de opname geschiedenis?
a) In behandeling: Handelaren hebben hun opnameverzoek succesvol ingediend en zijn in afwachting van een opname beoordeling.
b) Opname in werking: Het opnameverzoek is succesvol beoordeeld en wacht op indiening op de blockchain.
c) Verzonden: Het opnameverzoek wordt nu verwerkt en wacht op validatie op de blockchain.
d) Opname voltooid: De opname is succesvol en volledig afgerond.
e) Geannuleerd: De opname is geannuleerd door de gebruiker.
f) Afgewezen: Het verzoek tot opname is om verschillende redenen afgewezen.
Ondersteunt Bybit (powered by SATOS) opnames naar een Smart Contract ETH wallet adres?
Nee, Bybit (powered by SATOS) ondersteunt geen ETH opnames via de Smart Contracts methode. In plaats daarvan ondersteunt Bybit (powered by SATOS) alleen ETH opnames via de Direct Transfer methode.
Ondersteunt Bybit (powered by SATOS) opnames naar een segwit BTC wallet adres?
Ja, Bybit (powered by SATOS) ondersteunt opnames naar segwit BTC wallet adressen die beginnen met "bc1", ook bekend als bech32 adressen.
Ondersteunt Bybit (powered by SATOS) opnames voor tokens die een tag/memo vereisen maar dan zonder tag/memo worden verstuurd?
Ja, Bybit (powered by SATOS) ondersteunt opnames naar een wallet adres zonder tag/memo. Houd er echter rekening mee dat het uitsluitend de verantwoordelijkheid van de handelaren is om bij de aanbieder van het adres van hun bestemming wallet te controleren of het nodig is om een tag/memo aan te geven bij overboekingen vanuit Bybit (powered by SATOS). Bybit (powered by SATOS) is niet verantwoordelijk voor ontbrekende tokens als gevolg van opname zonder vermelding van een tag/memo.
Ik probeerde ETH over te maken naar het Bybit (powered by SATOS) wallet adres en er staat dat het Bybit (powered by SATOS) ETH wallet adres niet EIP55 ready is. Wat kan ik doen?
Converteer het Bybit (powered by SATOS) ETH wallet adres van je account zodat het klaar is voor EIP55. Kopieer hiervoor het adres van je ETH wallet in Etherscan, voer een zoekopdracht uit en het bijbehorende EIP55-ready wallet adres verschijnt in de linkerbovenhoek (rode vak).
Waarom krijg ik een foutmelding "Ongeldige code" als ik de 2FA code invoer bij een opname?
Een "Ongeldige code" gebeurt wanneer de datum of tijd op het apparaat dat de 2FA code genereert onjuist is. Dit wordt vaak veroorzaakt doordat je naar een andere tijdzone reist en de tijdzone instellingen van het apparaat niet gesynchroniseerd zijn. Raadpleeg het artikel De Google Authenticator "Ongeldige code" oplossen.
Hoe annuleer ik mijn opname?
Om een opnameverzoek te annuleren, raadpleeg het artikel Hoe annuleer ik mijn opnameverzoek. Houd er rekening mee dat je een opname verzoek alleen kunt annuleren in als de status “In behandeling” is.

