Wat is de Bybit Card?
Bybit Card is een Mastercard betaalkaart waarmee u eenvoudig en veilig toegang heeft tot uw geld, waar en wanneer u maar wilt. Het is de ultieme metgezel op uw crypto reis.
Met een betrouwbare en handige manier om je Crypto te off-rampen en onderweg uit te besteden, helpt Bybit Card je Crypto te maximaliseren en volledig te integreren in je dagelijks leven. Je kunt je inkomsten uit het volledige pakket handelsproducten van Bybit gebruiken en direct voor je aankopen betalen.
Je kunt ook een wereld aan exclusieve voordelen ontgrendelen met het Bybit Card Loyalty beloningen programma, inclusief beloningen van partners, zoals unieke aanbiedingen en speciale ervaringen. Ga voor meer informatie hier naar.
Wat is het verschil tussen Bybit Card Lite en de standaardkaarten?
Bybit Card Lite |
Bybit virtuele kaart |
Bybit fysieke kaart |
|
Beide kaarten hebben een hogere bestedingslimiet in vergelijking met Bybit Card Lite | |
— |
Opname bij geldautomaten ondersteunen |
Gebruikers kunnen na het voltooien van de adresverificatie op elk moment upgraden van Card Lite naar Standard Virtual Card en Physical Card.
Wie kan de Bybit Card aanvragen?
Je moet de volgende documenten kunnen verstrekken tijdens de Bybit Card aanmelding:
-
Identiteitsverificatie: Identiteitsbewijs zoals nationale ID, paspoort, verblijfsvergunning (met een geldigheid van ten minste 6 maanden) of rijbewijs vanuit Nederland.
-
Verificatie adres: Bewijs van adres van de Nederland dat in de afgelopen drie (3) maanden is afgegeven.
Bybit behoudt zich de uiteindelijke beslissing voor om aanvragen te weigeren na interne risicobeoordeling. Raadpleeg hier voor meer informatie over de Bybit Card applicatie gids.
Wat moet ik doen als ik een e-mail ontvang met het verzoek om documenten in te dienen?
Als je een e-mail ontvangt waarin om meer informatie wordt gevraagd, klik dan op Indienen. Je wordt doorgestuurd naar een pagina waar je de gevraagde documenten kunt Indienen.
Opmerkingen:
-
De lijst met gevraagde documenten kan per persoon verschillen. Je kunt onder de beschrijving op Voorbeeld definities klikken om meer informatie in te zien.
-
Dit platform ondersteunt alleen PNG-, PDF-, JPG- en JPEG-bestanden van niet meer dan 10 MB.
-
We kunnen maximaal 5 documenten per aanvraag accepteren.
Nadat je de gevraagde documenten hebt ingediend, zal het relevante team je zaak binnen 7 werkdagen beoordelen. Je ontvangt het resultaat via je geregistreerde e-mail.
Hoe kan ik mijn Bybit Card-aanvraag Annuleren?
Indienen hier een webformulier in om hulp te vragen bij het annuleren van je Bybit Card aanvraag.
Wat is het maximale aantal Actief Bybit Cards dat ik kan aanvragen?
Je kunt slechts één virtuele kaart lite of standaard virtuele kaart en één fysieke kaart tegelijk hebben.
Is er een limiet voor hoe vaak ik opnieuw goedkeuring voor virtuele kaarten kan aanvragen?
Je kunt maximaal 3 keer per dag of 16 keer per maand een virtuele kaart opnieuw toepassen.
Kan Bybit Card worden toegevoegd aan digitale portemonnees zoals Apple Pay, Google Pay en Samsung Pay?
Het toevoegen van je Bybit Card aan digitale portemonnees zoals Apple Pay, Google Pay en Samsung Pay wordt ondersteund voor Bybit Card (EER & CH). Houd er wel rekening mee dat het toevoegen van je kaart aan Samsung Pay alleen wordt ondersteund via Samsung Pay. Voor een handleiding over hoe je je Bybit Card kunt koppelen aan Apple Pay en Google Pay via de Bybit App, kun je dit artikel raadplegen.
Welke valuta ondersteunt Bybit Card?
De valuta's voor Bybit Card bestaan uit fiat valuta's en meerdere Crypto Assets:
-
Ondersteunde fiat-valuta's: EUR
-
Ondersteunde Crypto BTC, ETH, XRP, USDT, USDC & TON.
Ik heb meerdere ondersteunde crypto valuta's op mijn Funding Account, welke Crypto wordt gebruikt voor mijn Bybit Card transacties en in welke volgorde?
Je kunt maximaal 6 soorten Crypto selecteren voor je Bybit Card transacties en de standaard betalingsprioriteit is USDT > USDC > TON > BTC > ETH > XRP. Je kunt je bestedings valuta's echter beheren, waaronder het toevoegen, verwijderen of wijzigen van de order op de pagina Kaart beheer.
Klik op Betalen met en je krijgt een beheer venster te zien. Vervolgens kun je (a) de order beheren door deze omhoog en omlaag te slepen of (b) de munten toevoegen aan en verwijderen uit de lijst. Zodra je klaar bent, kun je een aankoop doen met je Bybit Card. Het systeem volgt de betaling prioriteit die je hebt ingesteld.
Ik heb mijn identiteitsverificatie voltooid. Waarom moet ik dit opnieuw verifiëren tijdens de Bybit Card applicatie?
Bybit Card heeft meer vereisten voor identiteitsverificatie. Daarom kan het zijn dat je de identiteitsverificatie moet bijwerken, ook al heb je de identiteitsverificatie van je Bybit account al eerder voltooid.
Voor meer informatie over de Bybit Card applicatiegids, zie hier.
Welke kosten zijn verbonden aan Bybit Card?
Zie Kosten en limieten.
Hoe activeer je de virtuele Bybit Card?
Ga naar de pagina kaart beheer en vul je persoonlijke gegevens in, waaronder je factuuradres, telefoonnumer en beveiligingsvragen, voordat je de toegang tot online en buitenlandse transacties kunt ontgrendelen. Raadpleeg deze handleiding voor meer informatie over het activeren van je kaart.
Kan ik mijn telefoonnummer wijzigen in de Bybit Card instellingen?
Ja, het nummer dat is toegevoegd aan de Bybit Card kan worden gewijzigd en wordt gebruikt voor Bybit Card transacties. Houd er rekening mee dat het onafhankelijk van je Bybit account werkt.
Als je het telefoonnumer wilt wijzigen dat aan je Bybit account is gekoppeld, raadpleeg dan deze handleiding.
Hoe activeer ik mijn Bybit Card voor buitenlandse transacties?
Je hoeft je Bybit Card niet afzonderlijk te activeren voor buitenlandse transacties.
Kan ik een fysieke Bybit kaart aanvragen?
Ja. U moet echter eerst een virtuele Bybit kaart hebben voordat u een fysieke kaart kunt aanvragen. Houd er rekening mee dat er een uitgifte vergoeding geldt voor de fysieke kaart. Raadpleeg dit artikel voor meer informatie over Bybit Card toepassingen.
Hoe kan ik de levering van mijn fysieke kaart volgen?
Momenteel kunnen alleen VIP gebruikers gebruikmaken van de DHL tracking services. U kunt dit artikel raadplegen voor meer informatie wat betreft ons VIP programma. Raadpleeg deze handleiding voor de aanvraag procedure van de Bybit Card.
Kan ik bezwaar maken gaan als mijn Bybit Card aanvraag wordt afgewezen?
Ja, je kunt hier je bezwaar indienden. Bybit behoudt zich echter de uiteindelijke beslissing voor om aanvragen te weigeren na interne risicobeoordeling.
Hoe stort ik geld op mijn Bybit kaart?
Bybit Card heeft geen eigen wallet balans, het neemt fondsen op vanuit het Funding Account. Je kunt geld storten op je Funding Account door fiat of crypto te kopen met behulp van onze Kopen met 1 Klik functie. Je kunt ook crypto storten vanaf andere platforms/wallets.
Een gids over hoe je crypto kunt kopen vind je hier.
Hoe gebruik ik mijn Bybit Card?
Je kunt je Bybit Card gebruiken bij elke handelaar die Mastercard accepteert. Houd er rekening mee dat de Bybit Card een debetkaart is. Daarom kun je het niet gebruiken voor creditcard transacties. Illegaal gebruik in verband met je Bybit Card is verboden en kan leiden tot het beëindigen van de kaart.
Klik hier voor meer informatie over betalingen maken met de Bybit Card.
Hoeveel Bybit Cards mag ik hebben?
Je kunt slechts één actieve virtuele Bybit Card en één actieve fysieke Bybit Card hebben. Je kunt opnieuw een aanvraag indienen nadat je de kaart hebt beëindigd.
Hoe lang is de Bybit kaart geldig?
De Bybit Card is 3 jaar geldig. De virtuele Bybit Card wordt na afloop automatisch verlengd.
Hoe upgrade ik mijn Bybit Card niveau?
Het Bybit Card niveau volgt het VIP niveau van je Bybit account. Voor meer informatie over de Bybit Card voordelen van verschillende VIP niveaus verwijzen wij u graag door naar dit artikel.
Kan ik de uitgaven limieten van mijn Bybit Card aanpassen?
Ja, je kunt nu een verzoek indienen om de limiet te verhogen door naar Kaart beheer → Limiet controleren → Upgrade aanvragen te gaan. Er zijn echter weinig voorwaarden om de limiet te verhogen:
-
Gebruikers met lopende verzoeken kunnen geen limiet upgrade aanvragen.
-
Gebruikers kunnen bij hun eerste upgrade niet rechtstreeks upgraden van niveau 1 naar niveau 3.
-
Gebruikers op niveau 3 kunnen niet verder upgraden.
-
Gebruikers op niveau 2 die geen VIP-leden zijn, kunnen niet upgraden naar niveau 3.
Houd er rekening mee dat het beoordelingsproces tot 7 werkdagen duurt.
Op de app |
Op de website |
Is er een maandelijkse Bybit Card afschrift?
Nee, er worden geen maandelijkse Bybit Card afschriften verstrekt.
Wordt mijn Bybit Card tijdelijk opgeschort als mijn Bybit account wordt opgeschort?
De Bybit kaart wordt niet opgeschort. De Bybit Card transacties zullen echter mislukken als het Bybit account wordt opgeschort.
Wat moet ik doen als mijn Bybit Card verloren of gestolen is?
Meld je Bybit Card onmiddellijk als verloren/gestolen. Voor meer informatie over de verwerking hiervan verwijzen wij u naar “beveiliging en verificatie”.
Kan ik mijn verzendadres nog steeds bewerken voor mijn fysieke Bybit Card terwijl mijn adres wijziging wordt beoordeeld?
Ja, je kunt het verzendadres tijdens de beoordeling wijzigen zonder extra vergoeding. Hierdoor wordt de vorige beoordeling die in behandeling was geannuleerd.
Kan ik het verzendadres van mijn fysieke Bybit Card wijzigen nadat mijn aanvraag is goedgekeurd en de betaling is gedaan?
Ja, je kunt je verzendadres binnen 30 dagen na aanvraag wijzigen. Je kunt op de pagina Kaart beheer op “Onjuist adres” klikken om de beëindiging van je huidige bestelling aan te vragen, je verzendadres te bewerken en een nieuwe fysieke aanvraag in te dienen.
Op de app
|
Op de website |
Hoe lang duurt het om mijn fysieke Bybit Card te krijgen?
Het Bybit Card team zal ervoor zorgen dat je fysieke Bybit Card zo snel mogelijk op je adres wordt afgeleverd. Wacht alstublieft tot het geleverd is, want er kan een vertraging optreden als gevolg van het grote aantal aanvragen. De levering kan tot 30 dagen duren, afhankelijk van in welk land je woont.
Wat moet ik doen als mijn kaart na 30 dagen niet aankomt?
Je kunt op de pagina Kaart beheer klikken op Niet ontvangen? om de beëindiging van je huidige bestelling aan te vragen en een nieuwe fysieke aanvraag in te dienen.
Op de app
Op de website
Wanneer moet ik mijn fysieke Bybit Card activeren?
Je kunt je fysieke Bybit Card activeren na ontvangst. Kijk hier voor meer informatie over het activeren van je fysieke kaart.
Is er een deadline om mijn fysieke Bybit Card te activeren?
Er is geen deadline voor het activeren van je fysieke Bybit Card.
Ik heb mijn fysieke Bybit Card eerder beëindigd. Kan ik het opnieuw bestellen?
Je kunt een nieuwe fysieke Bybit Card opnieuw bestellen als je deze eerder hebt beëindigd. Volg alstublieft de stappen hier.
Kan ik contactloze betalingen doen met mijn fysieke Bybit Card?
Je kunt contactloze betalingen doen met je fysieke Bybit Card bij detailhandelaren met contactloze point-of-sales (POS) terminals. Houd er rekening mee dat om een contactloze betaling te starten, je eerst een chip en pincode transactie moet voltooien (d.w.z. de kaart in een POS terminal invoeren en deze autoriseren met je pincode) met je fysieke Bybit Card.
In Europa zijn de contactloze limieten onder de PSD2 verordening ook van toepassing op Bybit Card. Momenteel is het maximale Bedrag van één contactloze betaling 50 EUR en het cumulatieve Bedrag van contactloze betalingen is 150 EUR. Bovendien is het maximale aantal opeenvolgende contactloze betalingen 5 keer. Als je een contactloze betaling doet die deze limieten overschrijdt, wordt je transactie geweigerd. Je kunt de limiet resetten door een chip en pincode transactie uit te voeren bij je volgende betaling, waarna je weer contactloze betalingen kunt doen.
Hoe kan ik contant geld opnemen bij een geldautomaat met mijn Bybit Card?
Je kunt contant geld opnemen met je fysieke Bybit Card bij elke geldautomaat wereldwijd die Mastercard ondersteunt (let op het Mastercard logo!).
Zijn er geldautomaatkosten en limieten voor mijn Bybit Card?
Ja, er is een Bybit Card ATM (pinautomaat) opname vergoeding van 2% voor het bedrag dat 100 EUR per maand in de EER en CH overschrijdt. De Crypto beurs/ Exchange en/of Crypto conversie van de Bybit Card kunnen ook van toepassing zijn (indien van toepassing). Raadpleeg het artikel Kosten en limieten (Bybit Card) voor een meer gedetailleerde uitleg.
Bovendien kunnen sommige ATM’s (pinautomaat) een ATM vergoeding in rekening brengen en/of om valuta conversie vragen. Houd hier rekening mee en lees de instructies op het ATM scherm zorgvuldig door. Dit zijn kosten en diensten die worden geleverd door de ATM dienstverlener.
Zijn er aparte uitgavenlimieten voor mijn fysieke en virtuele Bybit Card?
Nee. Zowel fysieke als virtuele Bybit Cards hebben één limiet. Raadpleeg voor meer informatie de Kosten en limieten (Bybit Card) pagina.
Hoe bestel ik een vervangende fysieke Bybit Card?
Als je fysieke Bybit Card beschadigd is/niet werkt, of als je het verlies van je fysieke Bybit Card hebt gemeld, kun je een vervanging voor je Bybit Card bestellen door de stappen hier te volgen.
Laat het ons productteam hier weten als je feedback hebt over Bybit Card!