
Disclaimer: Dit artikel is een voorlopige vertaling in het Nederlands door machinevertaling. Een herziene versie zal later beschikbaar zijn.
Zijn er opnamelimieten op het Bybit (powered by SATOS) platform?
Ja, die zijn er. Raadpleeg de onderstaande tabel voor meer informatie.
VIP-niveau |
Niet-identiteitsverificatie |
Standaard identiteitscontrole |
Geavanceerde identiteitsverificatie |
Zakelijke verificatie |
VIP 0 |
Limiet voor dagelijkse opname ≤ 20K USDC
Limiet voor maandelijkse opname ≤ 100K USDC |
Limiet voor dagelijkse opname ≤ 1M USDC |
Limiet voor dagelijkse opname ≤ 2M USDC |
Limiet voor dagelijkse opname ≤ 4M USDC |
VIP 1 |
Limiet voor dagelijkse opname ≤ 6M USDC | |||
VIP 2 | ||||
VIP 3 | ||||
VIP 4 |
Limiet voor dagelijkse opname ≤ 8M USDC | |||
VIP 5 |
Limiet voor dagelijkse opname ≤ 10M USDC | |||
Hoogste VIP |
Limiet voor dagelijkse opname ≤ 12M USDC | |||
Pro 1 |
Limiet voor dagelijkse opname ≤ 12M USDC | |||
Pro 2 |
Limiet voor dagelijkse opname ≤ 15M USDC | |||
Pro 3 |
Limiet voor dagelijkse opname ≤ 20M USDC | |||
Pro 4 |
Limiet voor dagelijkse opname ≤ 25M USDC | |||
Pro 5 |
Limiet voor dagelijkse opname ≤ 30M USDC | |||
Pro 6 |
- De dagelijkse opnamelimiet wordt elke 12AM (middernacht) UTC bijgewerkt.
- De maandelijkse opnamelimiet wordt gereset om 12AM (middernacht) UTC op de eerste dag van elke maand.
- Er is geen maandelijkse opnamelimiet voor gebruikers die Identity Verification hebben voltooid.
Alle limieten voor het opnemen van tokens volgen de USDC-equivalente waarde. Ga voor meer informatie over KYC naar tdeze pagina. Neem voor speciale verzoeken contact op met onze live chatondersteuning.
Kan ik mijn opnamelimiet wijzigen?
Ja, kijk op dit artikel voor meer informatie. Houd er rekening mee dat je opnamelimiet afhankelijk is van je VIP- en KYC-niveau.
Waarom kan ik geen opneembaar saldo zien als ik tegoeden heb op Derivaten- en Verdienrekeningen?
Alle opnames kunnen alleen worden gedaan via je Funding Account. Zorg ervoor dat het geld naar een van deze rekeningen wordt overgemaakt voordat je geld opneemt. Ga voor meer informatie naar Hoe dien ik een herroepingsverzoek in?
Wanneer verwerkt Bybit (powered by SATOS) opnameverzoeken?
Directe opname kan tot 15 minuten duren om te verwerken. Houd er echter rekening mee dat het verwerken van opnames langer kan duren als het netwerk overbelast is.
Waarom kan ik met mijn account geen geld opnemen?
Omwille van de veiligheid van je account en activa, wijzen we je erop dat de volgende acties zullen leiden tot opnamerestricties gedurende 24 uur:
1. Het wachtwoord van je account wijzigen of opnieuw instellen
2. Je geregistreerde mobiele nummer wijzigen
3. Je e-mailadres wijzigen of uitschakelen
4. De functie Opnameslot nieuw adres activeren of uitschakelen op je account
5. Google Authenticator uitschakelen of resetten
6. Je wachtwoord voor fondsen wijzigen of uitschakelen
7. Je KYC-identiteit overdragen naar een andere account
8. Je account zelf heractiveren
9. Je Passkeys verwijderen
Houd er rekening mee dat acties die worden beschouwd als geldopnames Crypto On-Chain geldopnames, interne overboekingen, Fiat geldopnames en Bybit (powered by SATOS) Card transacties omvatten. Raadpleeg voor meer informatie Veelvoorkomende redenen voor niet-succesvolle intrekkingsverzoeken.
Hoe kan ik controleren welke crypto's kunnen worden opgenomen bij Bybit (powered by SATOS) en welke opnames zijn opgeschort?
Je kunt de real-time status van alle bijgewerkte tokens/chains die Bybit (powered by SATOS) ondersteunt voor storting en opname hier controleren.
Ik wil een opname doen, maar de service voor deze token/keten is momenteel opgeschort. Hoe kan ik een melding krijgen wanneer deze specifieke token/kettingdienst is hervat?
Je kunt nu automatische waarschuwingen instellen op de Opnamepagina door het token en ketentype van je keuze te selecteren en te klikken op Waarschuwing instellen.
Je kunt ook naar de Deposit/Withdrawal status pagina gaan en zoeken naar het token en de keten. De knop Waarschuwing instellen wordt zichtbaar naast de depositostatus "Opgeschort".
Is er een minimumbedrag voor opname? Wat zijn de opnamekosten?
Ja, die is er. Je kunt het minimale opnamebedrag en de opnamekosten van elke munt en het relevante ketentype raadplegen op de Crypto Deposit/Withdrawal Status pagina. Deze informatie verschijnt ook in het opnamevenster nadat je het munt- en kettingsoort hebt geselecteerd.
Zijn de opnamekosten al inbegrepen bij het bedrag dat ik heb opgegeven?
Standaard worden de opnamekosten afgetrokken van het aangegeven opnamebedrag. Het is echter mogelijk om deze instelling te wijzigen door te klikken op Instellen en de gewenste aftrekmethode te selecteren.
Opmerking: Als je de aftrekmethode "Vergoeding aftrekken van op te nemen bedrag" selecteert, klik dan op de knop All als je het hele op te nemen bedrag wilt opnemen. Als je echter de aftrekmethode "Opgenomen bedrag ingevoerd = Ontvangen bedrag" hebt geselecteerd, moet je het bedrag aanpassen door de opnamekosten in mindering te brengen, want als je op de knop All klikt, krijg je de foutmelding "Het gevraagde opnamebedrag is hoger dan je beschikbare saldo".
Moet ik opnamekosten betalen voor Interne Overboeking?
Nee, er worden geen opnamekosten in rekening gebracht voor Interne Overboeking. Raadpleeg Hoe vermogen op te nemen via Interne Overboeking voor meer informatie.
Hoe kan ik de status van mijn opname controleren?
Je kunt je opnamestatus en -gegevens controleren op Funding Account History → Withdraw.
Hoe krijg ik de TXID (Transaction Hash) van mijn opname?
Je kunt de TXID vinden op de pagina Funding Account History → Withdraw en klik op de details om je opneemadres en TXID te controleren.
Ik zie dat de opnamestatus is voltooid, maar waarom heb ik het niet ontvangen op de portemonnee van de ontvanger?
Neem contact op met de klantenservice van de aanbieder van het opname-portemonnee-adres of de beurs en geef hen de TXID van het betreffende opnameverzoek.
Als je tegoeden om bepaalde redenen zijn terugbetaald aan Bybit (powered by SATOS), dien dan een case in via dit formulier en geef ons de details van de transactie. Onze Klantenservice neemt zo snel mogelijk contact met je op via e-mail.
Waarom zie ik een risicowaarschuwingsvenster wanneer ik mijn geldopname verzend?
Dit gebeurt wanneer het systeem een potentieel veiligheidsrisico voor het opnameadres detecteert. In dergelijke gevallen, raden we je sterk aan om een alternatief opnameadres te gebruiken.
Als je toch door wilt gaan met hetzelfde adres, kan het herroepingsverzoek worden afgewezen als het adres als risicovol wordt beschouwd. Er kan een opnamebeperking voor je account gelden totdat aanvullende verificatiedocumenten via e-mail worden verstrekt, indien nodig.
Waarom zijn de opnamekosten bij Bybit (powered by SATOS) relatief hoger vergeleken met andere platforms?
Bybit (powered by SATOS) rekent een vaste vergoeding voor alle opnames en past de batch transfer miner vergoeding dynamisch aan naar een hoger niveau om ervoor te zorgen dat opnames sneller worden bevestigd op de blockchain.
Kunnen handelaren hun eigen opnamekosten vaststellen op Bybit (powered by SATOS)?
Op dit moment niet. Bybit (powered by SATOS) overweegt echter om deze optie in de toekomst mogelijk te maken voor handelaren om hun eigen opnamekosten te bepalen.
Wat betekenen de verschillende statussen in de intrekkingsgeschiedenis?
a) In behandeling: Handelaren hebben hun opnameverzoek succesvol ingediend en zijn in afwachting van een opnamebeoordeling.
b) Intrekking In Voortgang: Het terugtrekkingsverzoek is succesvol beoordeeld en wacht op indiening op de blockchain.
c) Verzonden: Het opnameverzoek wordt nu verwerkt en wacht op validatie op de blockchain.
d) Intrekking Voltooid: De terugtrekking van activa is succesvol en volledig.
e) Geannuleerd: Het herroepingsverzoek is geannuleerd door de gebruiker.
f) Afgewezen: Het verzoek tot intrekking is om verschillende redenen afgewezen.
Ondersteunt Bybit (powered by SATOS) opnames naar een Smart Contract ETH wallet adres?
Nee, Bybit (powered by SATOS) ondersteunt geen ETH opnames via Smart Contracts methode. In plaats daarvan ondersteunt Bybit (powered by SATOS) alleen ETH opnames via de Direct Transfer methode.
Ondersteunt Bybit (powered by SATOS) opnames naar een segwit BTC wallet adres?
Ja, Bybit (powered by SATOS) ondersteunt opnames naar segwit BTC wallet adressen die beginnen met "bc1", ook bekend als bech32 adressen.
Ondersteunt Bybit (powered by SATOS) voor munten die een tag/memo vereisen opnames naar een portemonneeadres zonder tag/memo?
Ja, Bybit (powered by SATOS) ondersteunt opnames naar een portemonneeadres zonder tag/memo. Houd er echter rekening mee dat het uitsluitend de verantwoordelijkheid van de handelaren is om bij de aanbieder van het adres van hun bestemmingsportemonnee te controleren of het nodig is om een tag/memo aan te geven bij overboekingen vanuit Bybit (powered by SATOS). Bybit (powered by SATOS) is niet verantwoordelijk voor ontbrekende munten als gevolg van terugtrekking zonder vermelding van een tag/memo.
Ik probeerde ETH over te maken naar het Bybit (powered by SATOS) wallet adres en er staat dat het Bybit (powered by SATOS) ETH wallet adres niet EIP55 ready is. Wat kan ik doen?
Converteer het Bybit (powered by SATOS) ETH wallet adres van je account zodat het klaar is voor EIP55. Kopieer hiervoor het adres van je ETH-portemonnee in Etherscan, voer een zoekopdracht uit en het bijbehorende EIP55-ready portemonnee-adres verschijnt in de linkerbovenhoek (rode vak).
Waarom krijg ik een foutmelding "Ongeldige code" als ik de 2FA code invoer bij een opname?
"Ongeldige code" gebeurt wanneer de datum of tijd op het apparaat dat de 2FA code genereert onjuist is. Dit wordt vaak veroorzaakt doordat je naar een andere tijdzone reist en de tijdzone-instellingen van het apparaat niet gesynchroniseerd zijn. Raadpleeg Problemen oplossen om het probleem op te lossen: Google Authenticator "Ongeldige code" fout.
Hoe annuleer ik mijn opname?
Om een opnameverzoek te annuleren, zie Hoe annuleer ik mijn opnameverzoekuest. Houd er rekening mee dat je opnameverzoeken alleen kunt annuleren in de status In behandeling.

