FAQ - Accountinstellingen
    bybit2025-04-01 11:27:46

    Ik heb geen uitnodiging/referral code, kan ik me registreren voor een Bybit (powered by SATOS) account?

    Ja, je kunt je nog steeds registreren zonder uitnodiging of referral code. U kunt de referral code leeg laten en doorgaan met het aanmaken van een account op Bybit (powered by SATOS).

     

     

     

    Ik ben vergeten mijn promotie of referral code in te voeren tijdens de registratie. Kan ik deze code later toevoegen?

    Helaas niet. Zodra je een account hebt geregistreerd, kun je geen referral codes meer toevoegen of verwijderen die aan je account zijn gekoppeld. Bybit (powered by SATOS) is niet in staat om de geregistreerde code te wijzigen in het geval er een onjuiste code is gekoppeld aan uw account. Als u bent doorverwezen door een andere Bybit (powered by SATOS) gebruiker of affiliate, zorg er dan voor dat hun referral code correct is ingevoerd bij de registratie.

     

     

     

     

    Ik zie mijn land niet in de mobiele nummers registratielijst, kan ik me toch registreren op Bybit (powered by SATOS)?

    Ja, u kunt zich via e-mail registreren zolang u niet uit een Bybit (powered by SATOS) Service Restriction Country komt.

     

     

     

    Kan ik mijn geregistreerde e-mailadres wijzigen of ontkoppelen? 

    Ja, je kunt je geregistreerde e-mailadres wijzigen of ontkoppelen via de pagina Account en beveiliging. Raadpleeg voor meer informatie het artikel Uw geregistreerde e-mailadres wijzigen/koppelen.

     

     

     

    Wat is het verschil tussen “Mijn e-mail delen” en “Mijn e-mail verbergen” als ik me aanmeld via Apple?

    Wanneer u uw account aanmaakt met de functie Aanmelden bij Apple en Mijn e-mail delen selecteert, wordt uw e-mailadres dat is gekoppeld aan uw Apple ID gebruikt voor het aanmaken van uw Bybit (powered by SATOS) account. Echter, als u Mijn e-mail verbergen heeft geselecteerd voor de registratie, maakt Apple een uniek, willekeurig e-mailadres aan met het @privaterelay.appleid.com domein voor de registratie. Alle e-mails die worden verzonden naar een account wat is geregistreerd met @privaterelay.appleid.com worden automatisch doorgestuurd naar het e-mailadres dat is gekoppeld aan je Apple ID. 

     

    image4.png

     

     

     

    Ik heb me aangemeld bij Apple, maar ik kan niet inloggen op mijn account. Hoe krijg ik toegang tot mijn account? 

    U kunt inloggen op uw Apple ID op uw iPhone en kiezen voor Aanmelden met Apple wanneer u wilt inloggen op uw Bybit (powered by SATOS) Account. Als u tijdens de registratie Mijn e-mail verbergen heeft geselecteerd en u uw e-mailadres bent vergeten, kunt u uw @privaterelay.appleid.com e-mailadres controleren door naar uw Apple instellingen → iCloud → Apps met iCloud → Mijn e-mail verbergen te gaan en het aangegeven e-mailadres in het e-mailadres veld invoeren. Daarom raden we alle gebruikers aan om hun veelgebruikte e-mailadres te wijzigen zodra ze voor het eerst inloggen op hun account. Je kunt het artikel Hoe kan ik het geregistreerde e-mailadres wijzigen/koppelen raadplegen voor meer informatie. 

     

    image7.png

     

     

     

    Kan ik mijn geregistreerde mobiele nummer wijzigen of verwijderen? 

    Ja, handelaren kunnen hun geregistreerde mobiele nummer wijzigen in een nieuw nummer dat nog niet eerder op Bybit (powered by SATOS) is gebruikt. Het verwijderen van mobiele nummers wordt echter nog niet ondersteund. 

     

     

     

    Ik heb geen toegang meer tot mijn mobiele nummer (of enige vorm van verificatie), hoe kan ik mijn 2FA verificatie wijzigen?

    In het 2FA verificatie venster kun je klikken op Problemen met verificatie om de verificatiemethode te selecteren die niet werkt. Vul de informatie in en zodra je verzoek is goedgekeurd, en onze klantenservice zal je helpen om je 2FA verificatie opnieuw in te stellen.

     

    image5.png

     

    Je kunt ook contact opnemen met onze klantenservice door hier een verzoek in te dienen. Je ontvangt een automatische e-mail met je case nummer en onze klantenservice neemt binnen 1 tot 3 werkdagen contact met je op. 

     

     

     

    Hoe kan ik de Markt notificaties van Bybit (powered by SATOS) uitschakelen vanuit de App?

    Om de markt notificaties van Bybit (powered by SATOS) uit te schakelen, kunt u naar de pagina Instellingen gaan door te klikken op het profielpictogram in de linkerbovenhoek van de startpagina (stap 1) en vervolgens te klikken op het tabblad Instellingen (stap 2). In het menu ziet u een tabblad Meldingen Instellingen (stap 3) waarmee u het type meldingen kunt definiëren dat u op uw telefoon wilt ontvangen van de Bybit (powered by SATOS) App.

     

    image6.png

     

    Op de pagina Notificatie Instellingen staan verschillende soorten meldingen die je kunt ontvangen en die je naar wens kunt activeren of deactiveren. Gebruik hiervoor de schakelaar aan de rechterkant van het tabblad (A). Als het oranje is, wordt het geactiveerd en als het grijs is, worden de waarschuwingen uitgeschakeld. Vink het type waarschuwingen aan dat u wilt ontvangen om de Markt Notificaties (B) te activeren.

     

    image2.png

     

    Opmerking: Deze optie is nog niet beschikbaar op de iOS-versie van de app. In plaats daarvan kun je de App Widget functie op iOS gebruiken voor een vergelijkbare update van meldingen. Je kunt deze handleiding volgen voor meer informatie.

     

     

     

    Hoe installeer ik de officiële mobiele applicatie van Bybit (powered by SATOS)?

    Methode 1: Voor Android smartphones kunt u downloaden vanuit de officiële Google PlayStore. Download voor Apple iOS iPhones via de officiële Apple AppStore.

     

    Methode 2: Scan de QR-code hieronder met behulp van een QR-scanner

     

    image1.png

     

     

     

    Ik reis buiten het land waar ik woon. Waarom kan ik niet inloggen op mijn account?

    Houd er rekening mee dat u toegang zou moeten hebben tot uw account wanneer u een land bezoekt dat wordt ondersteund door Bybit (powered by SATOS). Gebruikers die een land bezoeken waarvoor beperkingen gelden, worden echter automatisch uitgelogd door het systeem wanneer wordt gedetecteerd dat ze zich in een gebied bevinden waarvoor beperkingen gelden. Ze kunnen weer inloggen op hun account zodra ze het rechtsgebied verlaten en hun orders en posities worden niet beïnvloed door dit proces.

     

    Als u een beperkt land bent binnengekomen, en u moet dringend uw positie sluiten of uw order annuleren, neem dan contact op met ons Bybit (powered by SATOS) support team via Live Chat en geef uw toestemming om uw positie te sluiten en/of uw orders te annuleren.




    Kan ik tegelijkertijd inloggen op mijn account op de Bybit (powered by SATOS) Website en op de Bybit (powered by SATOS) App?

    Ja, u kunt tegelijkertijd inloggen op uw account op de Bybit (powered by SATOS) Website en op de Bybit (powered by SATOS) App. Het is echter niet toegestaan om verbinding te maken met een derde apparaat of om twee verschillende computers of applicaties tegelijkertijd te gebruiken. Als u zich aanmeldt bij dit nieuwe apparaat, wordt het account automatisch afgemeld bij het vorige apparaat.

    Was it helpful?
    yesYesyesNo