
Disclaimer: Dit artikel is een voorlopige vertaling in het Nederlands door machinevertaling. Een herziene versie zal later beschikbaar zijn.
Stap 1: Maak je sms-inbox leeg. Als de SMS-inbox vol is, kunnen geen andere SMS-berichten worden ontvangen.
Stap 2: Start je telefoon opnieuw op en controleer of je telco-signaal van acceptabele en betrouwbare kwaliteit is. Een slecht netwerksignaal kan ertoe leiden dat je geen sms'jes ontvangt.
Stap 3: Controleer het beveiligingsprogramma/de beveiligingsapp van je smartphone om te bepalen of deze onbewust deze berichten op de achtergrond blokkeert. Handelaren kunnen dergelijke programma's/apps tijdelijk uitschakelen bij het indienen van het opnameverzoek.
Stap 4: Neem contact op met je provider om te bepalen of je mobiele abonnement om bepaalde redenen is stopgezet/opgeschort/geblokkeerd, waardoor je geen nieuwe sms'jes kunt ontvangen.
Stap 5: Plaats je simkaart in een andere sleuf (dual-sim smartphones) of plaats je simkaart in een andere smartphone en probeer het opnieuw.
Stap 6: Stuur een e-mail naar support@Bybit (powered by SATOS).com en vermeld je UID.

